zondag 15 januari 2012

Voor mijn lieve man..

Ik vind deze Zonnige Zondag de ideale gelegenheid om mijn lieve man eens in het zonnetje te zetten, en dat wil ik doen met dit kaartje...


This Sunny Sunday is THE ideal occasion to put my dear husband in the spotlight, and I would like to do that with this card



Op de kaart zie je de "Red Queen" uit Alice in Wonderland. Nu denk je misschien "goh, dat is dan toch niet zo een lief kaartje voor je man"...nou jawel, Bernard houdt niet zo van die hele zoetsappige kaartjes, dus dit is de perfecte kaart om aan hem te tonen dat ik zielsveel van hem hou en dat ik het ontzettend waardeer wat hij allemaal voor me doet.

On the card you can see the "Red Queen" from Alice in Wonderland. You might think: "well, that is not really a nice card then", but it is! Bernard doesn't like the really over the top cute cards so much, so this is the perfect card to show him that I love him very much and I appreciate everything he does for me!

Ik wil Bernard eens in het zonnetje zetten omdat hij altijd voor me klaarstaat en me overal mee helpt. Hij heeft een hele zware baan maar helpt mij daarnaast met echt van alles voor de webshop. Hij pakt bestellingen mee in, brengt de bestellingen weg naar het postpunt, gaat met mij naar leveranciers, beurzen, noem maar op..

I would like to put Bernard in the spotlight because he is always there for me and he supports and helps me with everything. He has a very hard job en after he is finished with work he comes home to help me with all kind of stuff for the webshop. He helps me with the orders, brings the post to the postoffice, goes with me to fairs, distributors, etc etc

Gebruikte materialen

- Red Queen van Kraftin Kimmie Stamps incl tekst stempel
- Papier is van Echo Park "Yours Truly"
-  De wolkenmal waar de tekst in staat is een doohickey van Magnolia
- De bloemetjes en plakpareltjes komen uit de webshop 

Used materials

- Red Queen from Kraftin Kimmie Stamps (including text stamp)
- The paper I used is from Echo Park "Yours Truly"
-  The Cloud where the text is in, is a Doohickey from Magnolia
- The flowers and pearls are from my webshop

Ik hoop dat jullie het kaartje een beetje leuk vinden, ik vind het zelf heel goed gelukt voor mijn sweetie! 


Lieve groetjes,
Kim



5 opmerkingen:

  1. Wat lief, dat zal hij zeker waarderen!
    Hele leuke en mooie kaart is het! Ook een tof idee met die speelkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergaaf origineel kaartje Kim, mooie kleuren en leuk die speelkaarten erop!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker pittig kaartje Kim. Als ik je verhaal zo lees is dit zeker wel een toepasselijke kaart voor je man. Lekkere pittige kleuren en ik vind hem mooi en orgineel. Als je man zo veel voor je doet is dit een mooie manier om hem eens in het zonnetje te zetten. Ieder mens wil op zijn tijd waardering nietwaar?
    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart meis, en geweldig dat je dat voor je "wereld"vent doet, ! kei lief Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf kaartje Kim!!!! Dat zal je man zeker waarderen!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen